Wil je weten wat er beter kan? Heb je te vaak lege stoelen op momenten waarop het juist druk zou moeten zijn? Of wil je juist de klanttevredenheid in je restaurant of eetcafé vergroten? Schakel dan een Mystery Guest voor jouw restaurant in.

Zo werkt het

Na een gedegen vooronderzoek bezoeken wij jouw restaurant en geven onze ongezouten mening. We kijken door de ogen van de gast, maar door onze vakkennis weten we precies waarop we moeten letten en wat mogelijke valkuilen zijn. We letten onder andere op de sfeer, de bediening, de menukaart en de huiswijn(en), de kwaliteit van het product en de bereiding daarvan en de prijs-kwaliteit verhouding. Uiteraard houden we er rekening mee dat ons bezoek een momentopname is.

Na ons bezoek vertellen we je onze bevindingen en ontvang je feedback en tips om je bedrijf naar een volgend niveau te tillen. Scoort jouw bedrijf tenminste 4 sterren? Dan plaatsen we tevens een mooi artikel over je restaurant op Culinair Camperen. Scoor je minder dan 4 sterren? Dan geven we je tips en informatie om je zaak te verbeteren.

Ga jij de uitdaging aan? Meld je dan direct aan voor een mystery guest in jouw restaurant.

Over ons

Wij – Os en Roos – zijn gastronoom in hart en nieren. We hebben ruim 20 jaar ervaring op de werkvloer. Zowel in de keuken als de bediening en later als horeca ondernemers. Hierdoor kennen we als geen ander het klappen van de zweep. We weten wat goed gastheerschap betekent. We (her)kennen de knelpunten en dankzij ons scherpe observatievermogen zien we alles. Tijdens onze restaurantbezoeken zien we veel gebeuren. Knelpunten die je zelf niet meer ziet en die vaak eenvoudig zijn op te lossen komen aan het licht. Door deze te verhelpen krijg je meer klandizie en een hogere omzet.

Sterren

Na afloop van ons bezoek laten we een kaart achter met daarop onze beoordeling, uitgedrukt in een aantal sterren.

1 ster: Wij staan niet achter de formule en prijs-kwaliteit verhouding. Je zal flink aan de bak moeten om meer sterren te verdienen.

2 sterren: We zien positieve punten en met flink wat aandacht zijn meer sterren te behalen.

3 sterren: We zien positieve punten en er is een goede basis aanwezig. Vernieuwing/verandering is noodzakelijk, meer sterren liggen binnen handbereik.

4 sterren: Hier komen we graag terug. Er zijn wat verbeterpunten die kunnen leiden naar 5 sterren.

5 sterren: Hartstikke top! We geven nog wat tips om de laatste puntjes op de i te zetten.

Bij tenminste 4 sterren ontvang je een passanten trigger. Een raamsticker met het ‘Aanbevolen door Culinair Camperen’ logo. Plaats deze op een opvallende plek zodat passanten worden gestimuleerd om binnen te komen. Uit ervaring weten we dat dit omzet verhogend werkt.

Wil jij weten hoeveel sterren wij jouw restaurant geven en wat je kunt doen om je omzet te verhogen? Klik dan hier en meld je direct aan.

Kosten Mystery Guest Restaurant

De kosten voor een Mysery Guest restaurant bezoek, inclusief advies met onze bevindingen bedragen €399 excl. btw. Een deel van dit bedrag ontvang je terug in de vorm van omzet. Omdat we zo objectief mogelijk willen zijn betalen we zelf de rekening van ons bezoek aan jouw restaurant of eetcafé.

We bezoeken horecagelegenheden in heel Nederland en rekenen een kilometervergoeding van €0,19 vanaf Putten.

Actie – de eerste 10 bedrijven die een Mystery Guest bezoek aanvragen krijgen €249 korting en betalen slechts €150 excl. btw plus kilometervergoeding.

Vraag een Mystery Guest bezoek aan voor jouw restaurant.